06 Haziran 2006

ben de entel olabilirim pekala

Ki ben şimdiden gıcık oldum bile bu hadiseye. Niçin Tahoma yok arkadaşım font olarak? Trebüşe'yi sevmediğimizi neden anlatamıyoruz ben anlamadım ki? Bu vasat Verdana fontuna mı kaldı benim nadide fikirlerim, dünya görüşlerim, ve dahi sevgilerim? Neyse Allah korusun, Comic Sans MS de koyabilirlerdi de tüm bu site Comic Sans'ın dünyadaki en estetik şey olduğunu düşünen zevk fukaralarına kalırdı.

Aslen isyankar olmak için girdim bu mekana. Zira karizmatik insanlardan nefret ediyorum.

Hakikaten.

İşte böyle şeyler yapan insanlardan nefret ediyorum. Böyle tek kelimelik paragraf yapıp canım mekanı ziyan eden gençlerden, gencolardan, ve dahi alternolardan. En çok da bu sonuncuları sevmiyorum galiba. Radiohead dinlemeyi alternatif, dolayısıyla karizmayla taltif edilmiş birşey zannettikleri için Radiohead'i mainstreamin, plastic popun allahı haline getirenleri.

Bu son yaptığım gibi konuşanları da sevmiyorum. "Teeey siz bezi boklu bebeler iken, kısa pantolonla gezer iken biz Fitter Happier'ı hatmederdik, efenime söliim Creep'in akorlarını da ilk ben çıkardım zaten, sene 90 (yuh davar)" insanlarını. "Bi sen biliyosun mına koyim" demek istiyorum o insanlara.

Kimseyi sevmiyorum lan ben hakikaten. Ne İsa'yı seviyorum ne Musa'yı. Ama ikisine de yaranmak isterim o ayrı.

Ama yine de en çok kendimi sevmiyorum, standart, ortodoks bir alterno olarak. İki şarkısını dinleyip bir cinsel tercihini duyup Moz hayranı olurum, Arctic Monkeys ise sadece bir klibe bakar. Böyle de prensipli bir insanım netekim.

Ölmüşüm de ağlayanım yok be annem.

1 yorum:

mislead dedi ki...

garip...