06 Haziran 2006

tantum verde gargara

Nasıl, yeterince karizmatik oldu mu bu başlık? Yemin billah diyorum yazının geri kalanıyla hiç bir alakası olmayacak, o derece alakasız, fuck da world ve isyankar bir başlık kendisi. Aşık oldum ona ben. Anneye söyleyim de bir tane getirsin bari akşama, lıkır lıkır içicem şerefsizim.

Hassiktir başlık hakkında konuştum.

Şimdi şöyle birşey var (19 kere ÖSS'ye girdim halen "bir şey" mi "birşey" mi karar veremiyorum, tedirgin oluyorum yazarken), Moz'un aklına esmiş de bir gün "Piazza Cavour, what's my love for?" demiş. Ne demek bu şimdi? Piazza Cavour'un olayla alakası nedir? Üzülerek belirtmeli miyim acaba: "Karagümrük yanıyor, polis beni arıyor" bana şahsen bu satırdan daha fazla mana (if not ehemmiyet) ifade ediyor. Ki ikisinde de yer ismi geçiyor, yani öyle ortadan seçmedim ben bu sözü. İstirham ederim.

Allah belamı versin benim.

Yazmam gereken sayfalarca Gramsci ödevi var, benim burada yediğim halta bak. Piazza da Cavour da bana girsin inşallah.


Bugünlük yeterince karizmatik olduğum kanaatindeyim.

Hiç yorum yok: